Klubmodul henter siden
Hvalpehold 2, 2024 | O202402
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Hvalpehold i DcH Silkeborg

Velkommen til hundetræning i DcH Silkeborg.

Du kan her tilmelde dig til hvalpeholdet, der starter søndag den 18. februar 2024.

I DcH Silkeborg ønsker vi glade, dygtige og samarbejdsvillige hunde. Derfor benytter vi moderne og effektive træningsmetoder som frivillig adfærd og klikker, og vi belønner ønsket adfærd med godbidder og leg - og ignorerer uønsket adfærd.

Træningsmetoden giver hunden selvtillid og glæde ved hundetræningen og hundeføreren. Det giver en stærk samarbejdende relation mellem hund og fører, som er grundlaget for god træning.

Hvalpeholdet starter søndag den 18. februar 2024 kl. 10.00 med informationsmøde UDEN hund (det varer 1½ - 2 timer).

Til mødet bedes du medbringe vaccinationsbog samt kvittering for betaling af lovpligtig ansvarsforsikring.

Adressen er: DcH Silkeborg (det grønne klubhus), F.L. Smidths Vej 3, 8600 Silkeborg.

Derefter følger 9 gange med teori og praktisk træning med hund.

Træningen finder sted fra kl. 10.00 til kl. 11.30.

Vær opmærksom på, at der nogle gange trænes i hold og at hunden derfor skal sidde i bilen og vente. Det vil derfor være en god idé at træne dette inden start, hvis muligt. Lykkes det ikke inden start, får hunden selvfølgelig lov til at blive ude hos ejer, hvis den er ked af at sidde i bilen.

På vores hjemmeside: www.dch-silkeborg.dk kan du læse mere om vores træningsmetoder m.m.

Startdato
18.02.2024