Klubmodul henter siden
Spotkursus: Hundemassage til husbehov - Dag 2
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Kurset er til dig, og til glæde for din hund udbydes nu igen ?? MASSAGE KAN GØRE DEN STORE FORSKEL ??

At kunne give sin hund forebyggende og vedligeholdende massage kan gøre en stor forskel for hundens velvære, trivsel og præstation.

Vil du lære at massere din hund, og vedligeholde dens krop, er dette kursus over 1 til 2 dage lige noget for dig ??
I løbet af de 2 dage gennemgår vi hundens muskulatur i teori og praksis.

Du lærer, hvordan du kan massere din hund og hvad du skal være opmærksom på.
Derudover kommer vi også omkring akupressur og udstrækning.
Du vil blive undervist af mig, Anette Grønfeldt, som også er træner på C-holdet.
Jeg har deltaget på kurser i grundlæggende hundemassage, og ser en stor værdi i selv at kunne gøre noget for at vedligeholde min hunds muskulatur.
Dette vil jeg selvfølgelig gerne dele med andre ?? Du skal blot medbringe din hund, et tæppe, den kan være på og godbidder.
Din hund skal kunne forholde sig nogenlunde rolig i et lokale sammen med andre hunde.
Mens vi har teori, kan hunden enten være i bilen, eller i et bur (skal medbringes) ved siden af dig.
Kurset strækker sig over 2 dage, hvor dag 2 er et tillægs kursus, som vil have fokus på opfølgning fra dag 1, samt akupressur og udtrækning.

Du tilmelder dig dagene enkeltvis via Klubmodul. Klik herunder.

Tilmeldte
2 /6